Office Manager (32-40 uur pw, tijdelijk)

Holland Capital zoekt een tijdelijke (5 maanden) Office Manager (32-40 uur pw)

Over onze organisatie
Holland Capital is een succesvolle participatiemaatschappij welke zich richt op Nederlandse ondernemingen actief in de sectoren healthcare en technology. Met verschillende fondsen wordt binnen deze sectoren geïnvesteerd in veelbelovende early stage ondernemingen met een innovatief product (venture capital) en in meer volwassen ondernemingen die groei- of buy-out kapitaal nodig hebben om zich verder te ontwikkelen (buy-out).

Het team van Holland Capital is jong en dynamisch en bestaat uit 13 investment professionals. Het team werkt veel en intensief samen met ondernemers in de sectoren waarin we investeren. De cultuur van Holland Capital kenmerkt zich als ondernemend, professioneel, down-to-earth en proactief. Het team wordt ondersteund door een Marketing Manager, CFO en 2 Office Managers.

Functiebeschrijving
Wij zijn per september/oktober 2019 (tijdelijk i.v.m. zwangerschapsverlof) op zoek naar een representatieve, enthousiaste office manager, die het uitdagend vindt om in een dynamische omgeving te werken. Je werkt nauw samen met de andere office manager en samen zorgen jullie dat de dagelijkse gang van zaken op rolletjes loopt.  Je zorgt voor alle organisatorische en facilitaire zaken binnen de organisatie. Je bewaakt de uitstraling en representativiteit van ons kantoor en fungeert als aanspreekpunt voor collega’s en leveranciers. Verder bestaan je werkzaamheden o.a. uit het beheren van administratieve taken, agenda beheer van 5 partners, inkomende correspondentie verwerken, voorraadbeheer (o.a. kantoorartikelen), organiseren van evenementen (denk aan onze Growth Sessions, diverse diners en interne events). In deze functie is geen dag hetzelfde en ben je van alle markten thuis!
Het Officemanagementteam is hét visitekaartje van de organisatie en zorgt voor een professioneel, zakelijk en een hoge kwaliteit van dienstverlening. Zij doen alle werkzaamheden met evenveel toewijding en zijn flexibel ingesteld.

Profiel Office Manager
Je hebt een afgeronde HBO opleiding of hebt aantoonbare werkervaring als office manager/directie secretaresse. Je bent zelfstandig, sociaal ingesteld, dienstverlenend, secuur en kunt op de juiste wijze met vertrouwelijke informatie omgaan. Je bent enthousiast en flexibel en hebt een open en vrolijke presentatie. Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, MS Office en Outlook en kunt snel van werkzaamheden wisselen zonder daarbij het overzicht uit het oog te verliezen. Je voelt je prettig in een kleine maar zeer dynamische organisatie. Tot slot woon je in de omgeving van Amsterdam en ben je minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden jou een leuke en vooral afwisselende functie binnen een jong en dynamisch team dat je de ruimte geeft om jezelf te ontwikkelen. Het kantoorpand op IJburg is vanaf Amsterdam CS goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Het salaris en arbeidsvoorwaarden zijn afhankelijk van opleiding en ervaring. Bij ons krijg je gegarandeerd de lekkerste lunch van Amsterdam en kun je volop aan je sportieve doelstellingen werken. We sporten namelijk bij de sportschool om de hoek.
Interesse? Stuur je CV + motivatie naar Sandra Spiekerman – office@hollandcapital.nl