
Relay42’s platform voor Intelligent Journey Orchestration stelt bedrijven in staat om zinvolle klantrelaties te creëren door slimme technologie te gebruiken om gefragmenteerde interacties om te zetten in naadloze reizen. Relay42 geeft bedrijven de vrijheid, flexibiliteit en wendbaarheid om duurzame klantrelaties op te bouwen, met waardevolle klantgegevens als basis.
Wereldwijde merken zoals KLM, Heineken, Mazda en Vodafone-Ziggo vertrouwen op Relay42 om in realtime te anticiperen op en te voldoen aan de behoeften van klanten via alle online en offline kanalen. Relay42 is het enige platform gebouwd voor AI-aangedreven klantreizen met realtime connectiviteit met alle systemen en touchpoints.
“Ik geloof dat we een krachtig partnerschap hebben met Holland Capital. Ze brengen een schat aan kennis over het schalen van bedrijven en een zeer relevant, toegankelijk netwerk mee.”
Relay42
Industrie:
Tag- en data management platform.
Investeringsperiode:
December 2015
Transactievorm:
Groeikapitaal