Consumenten zijn individuen en perspectieven verschuiven. Consumenten worden gemakkelijk overweldigd door informatie, wat leidt tot frustratie en korte aandachtspannes. Marketeers worden uitgedaagd om het beter te doen, om te bewijzen dat hun merk en product relevant zijn.

Hoe kun je relevantie creëren? Pas klantcontactpunten aan en personaliseer ze, voor contextuele relevantie en consistente berichten in on- en offline advertenties. Marketeers hebben steeds meer aandacht voor personalisatie in de advertentieruimte, maar hebben momenteel geen tools om de berichten op consumentensites af te stemmen, waar het meest commerciële potentieel ligt.

Autheos is een video-AI-platform dat de merkvideostrategie actief optimaliseert voor zakelijke KPI’s. Autheos past machine learning (voorspellend) en op regels gebaseerde modellen toe om te bepalen waar de gebruiker zich in zijn consumentenreis bevindt en welke video het meest relevant is.

“De markt voor de distributie van merk- en productvideo’s wordt traditioneel beheerst door Content Distributie Platforms. Deze platforms zijn echter kostbaar, complex en vergen veel implementatie- en integratie tijd. Autheos heeft dit proces geautomatiseerd en biedt haar klanten een simpele oplossing om alle merk- en productvideo’s via één platform te managen.”

 

Christina Calje

CEO and Co-founder Autheos

Autheos 

P

Industrie:

Video syndicatie voor e-commerce platforms en brands.

P

Investeringsperiode:

mei 2016

P

Transactievorm:

Groeikapitaal